za 14 mei

Sweikhuizen

Rotary wandeling voor "de kinderen van Xonar"

Zaterdag 14 mei aanstaande organiseert Rotaryclub Sittard-Geleen Deux Villes een wandeltocht vanuit Caffée Meels, Kerkstraat 4 te Sweikhuizen.

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
Rotary wandeling voor "de kinderen van Xonar"

Tijd en locatie

14 mei 2022, 11:00 – 14:00

Sweikhuizen, Kerkstraat 4, 6174 RE Sweikhuizen, Nederland

Over het evenement

• Start: tussen 11:00 en 14:00
  • Route: 6,7 km sportieve wandeling
  • Kosten: €10.00 voor volwassenen  € 7,50 voor kinderen
  • Aanmelden: Tot 7 mei 2022

Inclusief koffie met vlaai aan het begin van de wandeling en een lekkere kop soep aan het einde. De wandeling eindigt bij het vertrekpunt. Parkeren kan bij Rector Raevenhuis, Bergstraat 80 te Sweikhuizen. Is deze parkeergelegenheid vol dan kan er geparkeerd worden bij de Biesenhof.

Doel:

De opbrengst komt deze keer geheel ten goede aan de XONAR-locatie Limbricht. XONAR investeert in een gelukkige jeugd van kinderen en jongeren en inspirereert om het beste uit hun leven te halen. Geluk van kinderen zit vaak in kleine dingen die het leven van een kind meer glans geven, hetgeen XONAR niet kan bekostigen uit de reguliere inkomsten.

Rotaryclub Sittard-Geleen Deux Villes heeft zich tot doel gesteld om de kinderen en jongeren die worden begeleid van locatie Limbricht zoveel mogelijk te helpen door zowel financiële bijdragen als ook door hulp in natura.

Meld u aan

U kunt zich aanmelden tot 7 mei 2022 voor de wandeling door overmaking van het verschuldigde bedrag op rekeningnummer NL08RABO0162200498 t.n.v. Rotaryclub Sittard-Geleen Deux Villes. Gelieve uw naam te vermelden en hoeveel volwassenen en kinderen deelnemen.