wo 07 dec

Ollie’s here we Meet

Unieke wijn- en bierproeverij voor Xonar

Rotaryclub Sittard-Geleen Deux Villes organiseert samen met Brasserie Ollie’s twee unieke proeverijen. Eén op woensdagavond 7 december en één op maandagavond 12 december

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
Unieke wijn- en bierproeverij voor Xonar

Tijd en locatie

07 dec 2022, 19:00 – 22:30

Ollie’s here we Meet, Kluis 50, 6165 EN Geleen, Netherlands

Over het evenement

• Eén op woensdagavond 7 december
  • Eén op maandagavond 12  december

De kosten voor deelname bedragen €29,50 per persoon.

De locatie is Brasserie Ollie’s , Kluis 50, 6165 EN, Geleen.

De proeverijen starten op beide data om 19:00 uur waar u wordt meegenomen op een culinaire ontdekkingsreis bestaande uit;

• Proeven van een Crémant de Bourgogne (ofwel champagne uit de Bourgogne)
  • Proeven van meerdere witte en rode wijnen
  • Proeven van uniek gastronomisch bier
  • Begeleidende hapjes die zijn afgestemd op deze proeverij

Alle wijnen en het bier zijn geselecteerd met de aankomende feestdagen in het achterhoofd. Onze gastheer Oliver leidt ons beide avonden door de proeverij heen. Oliver heeft zijn sporen inmiddels ruimschoots verdiend als wijnadviseur en -importeur voor zowel particulieren als voor de gastronomische horeca.

Aan het einde van de proeverij krijgt u vanzelfsprekend de kans om wijn en/of bier aan te schaffen en, indien gewenst, meteen mee te nemen zodat ze gegarandeerd voor de feestdagen in huis zijn.

Aanschaf kan per fles, per doos of in geprepareerde cadeauverpakkingen. Zowel particulier als zakelijk (met factuur). Prijzen starten rond de 8 euro per fles.

Mede dankzij Brasserie Ollie’s gaat een belangrijk deel van de opbrengst naar de Xonar-locatie Limbricht. Xonar investeert in een gelukkige jeugd van kinderen en jongeren en inspireert hen om het beste uit het leven te halen.

Geluk van kinderen zit vaak in kleine dingen die het leven van een kind meer glans geven, hetgeen Xonar niet kan bekostigen uit de regulieren inkomsten. Rotaryclub Sittard-Geleen Deux Villes heeft zich tot doel gesteld de kinderen van locatie Limbricht te helpen door zowel financiële bijdrage als ook door hulp in natura.

• Deelname aan de proeverij

1 ticket geeft u toegang tot de proeverij voor 1 persoon.

€ 29,50
    Verkoop geëindigd op