za 25 mei

Zorgboerderij Ophovenerhof

Wandel mee voor de Stichting Ophovenerhof

Zaterdag 25 mei a.s. organiseert Rotaryclub Sittard-Geleen Deux Villes de traditionele voorjaarswandeling ten behoeve van een goed doel.

Wandel mee voor de Stichting Ophovenerhof

Tijd en locatie

25 mei 2024, 10:00 – 12:00

Zorgboerderij Ophovenerhof, Molenweg 57, 6133 XM Sittard, Nederland

Over het evenement

Op zaterdag 25 mei 2024 oraniseert Rotary Sittard-Geleen Deux Villes een mooie wandeling in de omgeving van de Ophovenerhof. U bent van harte welkom tussen 10.00 en 12.00 uur, waarbij u voorafgaand aan de wandeling koffie/thee en vlaai krijgt. Tevens vinden er rondleidingen plaats op de Ophovenerhof.

Bij terugkomst van de wandeling (ca 5 km) wordt u een kop soep aangeboden. De kosten voor dit programma bedragen € 15,-.

Gezellig samenzijn

Na de wandeling is er de gelegenheid om wat langer te blijven onder het genot van een drankje. Er is daarbij ook de gelegenheid om kennis te maken met enkele Limburgse bieren van de jonge brouwerij Vals Plat. Het middagprogramma is op eigen rekening.

De opbrengst?

De opbrengst gaat naar Stichting Ophovenerhof. Dit is een kleine, onafhankelijke organisatie die dagbesteding en woonbegeleiding organiseert voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. De dagbesteding wordt georganiseerd op de Ophovenerhof in Sittard en Streekboerderij Daniken in Geleen. Op de Ophovenerhof is een woonvorm gerealiseerd waar op dit moment 11 mensen wonen. Recent zijn drie Tiny Houses geplaatst waar nog eens 3 mensen wonen met een vorm van begeleiding die uniek is in Nederland: “los laten zonder het risico dat ze vallen”. Meer informatie over de Ophovenerhof vindt u op www.ophovenerhof.nl.

Met uw deelname kunnen wij, Rotary Sittard-Geleen Deux Villes, de Ophovenerhof voorzien van een nieuwe waterpomp voor de eigen moestuin en tuinmeubelen.

• Deelname

Wandeling, koffie, vlaai & soep