zo 02 mei

Sweikhuizen

Wandel mee voor "Muziek als medicijn"

Zondag 2 mei aanstaande organiseert Rotaryclub Sittard-Geleen Deux Villes een wandeltocht vanuit Caffée Meels, Kerkstraat 4 te Sweikhuizen.

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
Wandel mee voor "Muziek als medicijn"

Tijd en locatie

02 mei 2021, 10:00 – 15:00

Sweikhuizen, Kerkstraat 4, 6174 RE Sweikhuizen, Nederland

Over het evenement

• Start: tussen 10:00 en 13:00
  • Route: 6,7 km sportieve wandeling
  • Kosten: €10.00 voor volwassenen  € 7,50 voor kinderen

Inclusief koffie met vlaai aan het begin van de wandeling en een lekkere kop soep aan het einde. De wandeling eindigt bij het vertrekpunt. Parkeren kan bij Rector Raevenhuis, Bergstraat 80 te Sweikhuizen. Is deze parkeergelegenheid vol dan kan er geparkeerd worden bij de Biesenhof.

Doel:

De opbrengst van deze wandeling komt geheel ten goede aan "Muziek als Medicijn". Uit recent onderzoek bij Vivantes, een ouderenzorgorganisatie met negen verpleeghuizen, blijkt dat gepersonaliseerde muziek een positieve invloed heeft op mensen met dementie. Deze muziek wordt via een muziekdrager en een koptelefoon aan de bewoner aangeboden. Rotaryclub Sittard-Geleen Deux Villes heeft zich tot doel gesteld zo veel mogelijk muziekdragers hiervoor ter beschikking te stellen.

Meld u aan

U kunt zich aanmelden tot 26 april 2021 voor de wandeling door overmaking van het verschuldigde bedrag op rekeningnummer NL08RABO0162200498 t.n.v. Rotaryclub Sittard-Geleen Deux Villes. Gelieve uw naam te vermelden en hoeveel volwassenen en kinderen deelnemen.